mandag den 30. april 2012

Sindsro / Serenity

Lige om snart tager jeg til Kina. Jeg GLÆDER mig! Der skal strikkes og hygges og smages og kigges, og jeg forventer en alletiders og meget afslappende ferie.
Derfor skal denne mandag selvfølgelig byde på noget kinesisk. Det er nok ikke så mærkeligt, men meget, meget smukt, dagens mønster med det kinesiske skrifttegn (i flertal?) for sindsro, lavet med skyggestrik.
Jeg ved så ikke, om man føler roen sænke sig mens man strikke noget, man ikke helt kan se hvad er.......
Diagrammet kan du finde her.

In a few days I'll leave for China. I'M SO EXCITED! There will be knitting and "hygge" and tastes and sights and I'm looking forward to a wonderful and very relaxed vacation.
So this Monday needs something Chinese!
This scarf is not very weird, but indeed very, very pretty. It has the Chinese word for serenity in shadow-knitting.
I'm not sure, though, how relaxed and serene you feel while knitting something you really can't see the meaning of while knitting.....
The chart can be found here.

6 kommentarer:

  1. Hvis det her er dit sidste indlæg før afrejse, vil jeg da lige ønske dig en rigtig god og fantastisk tur (heldig dig)
    Pas på dig selv og nyd det hele ;))

    SvarSlet
  2. Tak, Kirsten. Det et ikke endnu, men snart!

    SvarSlet
  3. Jeg håber du får en rigtig god tur, det kan næsten kun blive fantastisk, tror jeg.

    SvarSlet
  4. Hvor bliver det bare laekkert for dig. Taenk Kina..... Skoent. Spis dig nu ikke en mavepine til, for det tror jeg at jeg ville goere mums.

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur! Det kan kun blive fantastisk - og så er jeg spændt på om Kina-bacillen bider på dig ;-)

    SvarSlet
  6. Tak skal I have. Jeg ved jo, at min veninde kun er der til sommer, men har lige hørt, at hun tog i garnbutikken for at købe knapper og kom hjem med et kilo garn. Mere. Tror, det bliver hyggeligt! Har aldrig været i Asien før.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails