tirsdag den 10. april 2012

Dejlig dag / Lovely day

Påskeferien sluttede med at jeg besøgte Johanne. Hygge på højeste plan. Jeg havde nemlig medbragt spil til underholdning af børn (det virker hver gang!), så mens vi strikkede (og drak Irish Coffee, men sig det ikke til nogen!) var børnene tilfredse. Vi blev skam også underholdt, og i særdeleshed mig, for under strikningen kunne jeg følge med i "Twilight Princess", og vi ved jo alle, at de bedste til at spille et spil er dem, der ser til på sidelinjen, ikke? Hold da op, som jeg er fuld af gode råd...... (Og nu MÅ jeg snart komme i gang med de sidste 2 spil selv. De er så geniale, men livet kommer hele tiden i vejen.)


My Easter break ended with a visit to Johanne. Big time "hygge"! I had brought some games for entertainment of the kids (works like a dream every.single.time!) so while we were knitting (and drinking Irish Coffee, but don't tell anyone!), the kids were occupied. We were entertained as well, especially me, since I was able to follow the drama in "Twilight Princess" while knitting, and we all know that the wisest players are those who are watching others play, right? Oh my, did I have some pretty good advice! (I HAVE to start playing those 2 last games myself soon. They are just brilliant, but life keeps getting in the way.)

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails