mandag den 16. januar 2012

Virkelig smart / Really smart

Jeg går og ogvervejer, om jeg skulle lave mig sådan nogle her?
Det er da frygteligt praktisk, ikke? Specielt fordi lige præcis ørerne føles til være klar til at hoppe af hovedet, når det er rigtig koldt (eller i det mindste knække af frost).
Man kan selvfølgelig også lave dem lidt anderledes, så de ikke går hele vejen over hovedet. (Der er flere idéer på Ravelry) Eller forskellige farver, så ens medcyklister kunne se på lang afstand, hvornår de skal køre VIRKELIG pænt for at du ikke går amok?

I'm considering making some of these.
Awfully practical, don't you think? Especially since the ears feels ready to part form the head when it's really cold (or at least just break from the frost).
Of course, they can be made a bit different. (There are other ideas on Ravelry) How about using different colors to make the other cyclists aware of the days when they need to ride REALLY nice to make you not freak out?

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne se nogle stribede i pang-rød og pang-orange stribede - det ville jo passe perfekt til vinterjakke og tørklæde! Jeg synes det ville være cool ;O)

    SvarSlet
  2. Det kunne være cool, ja! (Eller - - hot?)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails