søndag den 29. januar 2012

Pluto

Det var en dejlig filmaften med god tid til at strikke. Faktisk blev mit lille sjal færdigt (men det skal lige vaske og spændes lidt ud, inden I må se det rigtigt). Men se så lige, hvad jeg kom i tanker om vedrørende sjalet! Det kan godt være, det hedder "maize", men det har præcis samme farve som min Pluto-kuglepen..... (Som jeg også har i kittellommen på mit arbejde.)


It was a wonderful evening with mr. Darcy and plenty of time for knitting. Actually my little shawlette finished (but it needs a wash and light blocking before you can see it for real). But look, what I discovered with this shawl! It might have a color called "maize", but actually it has the exact same color as my Pluto-pen...... (I have another one in the pocket of my white-coat at work.)

4 kommentarer:

  1. Hehe, jeg tror du er en sjov læge - dejligt! :)
    Jeg kunne godt tænke mig at se et billede af hele dit læge-outfit med sølv sko og pluto kuglepen :)
    ...jeg tænkte forresten på dig da jeg gik i panums kælder her før jul (du skrev vist engang om kælderen i panum) sammen med min lillebror som studerer medicin der :)

    Rigtig fint sjal, glæder mig til at se når det er helt færdigt.

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, selvfølgelig har du en pluto-kuglepen i lommen ;O) Hvad skjuler du ellers for os HI HI.
    Skøre skønne dig ;O))

    SvarSlet
  3. Hvor i alverden har du mon fundet en pluto kuglepen henne? Den er da helt skøn. Sjalet ser ud til at blive smukt.

    SvarSlet
  4. Kuglepennen er fra efterårets tur til Disneyland Paris.
    Nu må I huske, at jeg er på en børneafdeling, hvor det absolut kun er et plus at have mærkelige ting i lommerne. Specielt hvis man vil undgå, at patienterne græder for meget....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails