tirsdag den 10. januar 2012

Paulie

Det sidste af de 4 nye projekter til mig, er en Paulie cardigan. Et dejligt top-down mønster på en meget fin og anvendelig trøje.
I anledning af en "I love Wollmeise" KAL, bør den blive færdig inden 14. februar. Det burde kunne lade sig gøre!
Sammen med det færdige projekt skal man udtrykke sin kærlighed til wollmeise. Personligt synes jeg jo nok, at selve det faktum, at jeg strikker en hel trøje til mig selv på pind 3 mm burde sige en hel del.......
Farverne er "Moses" til bundfarve, og "WD Hoochie Mama" til de tynde striber.

This is the last of my 4 new projects for me; a Paulie cardigan. A lovely top-down pattern for a very pretty and useful cardigan.
It was started as part of a "I love Wollmeise" KAL, and should be finished before February 14. Should be possible!
When showing off the finished product, you need to expres your wollmeise-love. Personally I think that the fact that I'm knitting an entire cardigan for me on needles size 3 mm shouts louder than any words.....
The colors are "Moses" as main color, and "WD Hoochie Mama" for the thin lines.

4 kommentarer:

  1. Jamen så flittig du er, hvor får du dog tiden og gejsten fra?

    SvarSlet
  2. Jeg har vist bare været lidt mere ivrig til at strikke ved alle givne lejligheder. Men der går jo nok en del tid, før herlighederne bliver færdige.....

    SvarSlet
  3. Den bliver lækker i de farver!
    Jeg har sjovt nok også en Paulie i køen... den kommer på pindene som det næste!

    SvarSlet
  4. Karen, det er da meget skægt. Vi kan næsten nå at strikke samtidig? Jeg kan godt lide, at selv om Paulie er så enkel, er faconen så fin.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails