fredag den 13. januar 2012

Nytårsforsæt og en glemt fødselsdag / New Years resolution and a forgotten birthday

I år har jeg ikke gjort det meget i nytårsforsætter. Alene af den grund, at jeg synes, det skal være noget sjovt, ikke noget surt, som jeg alligevel ikke kan holde.....
Men her kommer et alligevel! Jeg vil have strikket mig igennem 1 kg wollmeise garn, inden jeg må købe mere. (Det bliver så nok engang i februar, håber jeg!)
Fødselsdagen? Jo, den 8. januar fyldte bloggen 3 år på denne adresse. Dvs. at den er ved at komme i trodsalderen! Pas bare på.....

This year didn't come with a lot of resolutions. Because I think it should be fun this year, not troublesome stuff that I can't keep up with anyway.....
But here is one anyway! I decided that I need to knit my way through 1 kilo of wollmeise, before I buy anything else. (Hopefully in February!)
The birthday? Well, on January 8th, the blog turned 3 years on this address, which means it is about to learn how to say "No!" and do whatever it wants. Just watch out......

9 kommentarer:

  1. 1 kilo garn tror jeg på du når engang i februar hvis dine pinde holder den fart de normalt skyder.
    Glæder mig til at følge dig i "trodsalderen" :))

    SvarSlet
  2. øv jeg glemte at gå ind på deres hjemmeside her til morgen, ved du hvad tid det er om eftermiddagen:)

    SvarSlet
  3. Hold da op, det var noget af et projekt, Glæder mig til at se, hvad du får ud af garnet.
    Og så tillykke med fødselsdagen og god weekend.

    SvarSlet
  4. WAU for et smukt billede - sikke fantastiske farver.
    (pist - hvor mange kilo har du ;O)
    Jeg er helt sikker på du er standhaftig nok til at overholde dit nytårsforsæt.
    Stort tillykke med de 3 år - jeg holder på lige meget hvor trodsig den bliver - jeg er vant til den slags ;O))

    SvarSlet
  5. Ohh nogle farver. Totalt lækkert nytårsforsæt. Gid fornøjelse.

    SvarSlet
  6. Det er da luksusversionen af et nytårsfortsæt! ;) Jeg gllæder mig til at se alle de lækre W-kreationer det vil give anledning til.

    Tillykke med de 3 år som blogger!

    SvarSlet
  7. Sonja - jeg håber du fandt ud af det. Det er omkring kl. 16-17 stykker.
    I andre - ja, jeg har (også) rigeligt wollmeise, og jeg glæder mig til at (turbo)strikke mig gennem 1 kilo!

    SvarSlet
  8. Tillykke med de 3 år på bloggen, må altså lige sige skønne skønne farver :)
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Mange tak. Garn-billedet har jeg godt nok bare lånt på nettet, men jeg har vist også haft fingrene i ca. de farver.....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails