søndag den 15. januar 2012

Nedtælling / Countdown

Det varer ikke længe, så smutter jeg en tur over til søsteren og familien igen. Det er jo med at nyde og udnytte, at man både har familie i USA og kun skal betale for en enkelt flybillet!
Det er jo ret svært at forholde sig til, hvornår moster kommer, og derfor tæller jeg ned i Anders And blade. Bortset fra december (det er ikke sjovt at læse julehistorier i februar) har jeg købt, siden jeg kom hjem sidst, og nu skal jeg bare købe 3 mere.....
I USA har man ingenting, der bare ligner Anders And blade, hvilket er ret pudsigt, synes jeg. Hvilket dansk barn er vokset op uden et eneste Anders And blad? Vælter nostalgien og barndommen ikke ind over os alle, når vi får et i hænderne? De er også hyggelige at læse op af, selv om det selvfølgelig er lidt besværligt med alle taleboblerne.....

In a short while, I'll take a trip to visit my sister and her family again. I have to take advantage of the facts that they are in USA and I only have to pay for 1 plane-ticket!
It's a bit difficult understanding, when "Moster" will come, so I'm counting down using Donald Duck magazines. Apart from December (it's not funny reading all the Christmas stories in February) I've bought magazines every week since returning last time, and now I just need more before I go.......
In USA there is nothing like the European Donald Duck magazines, which is kind of funny. No Danish child has grown up without having at least one Donald Duck magazine. And adults get all nostalgic and like children again, when we hold one of the magazines. They are also very nice to read aloud, even though it's a bit difficult with all the speech bobles....

6 kommentarer:

  1. Hvor spændende!

    Skørt med Anders And bladene - jeg mener tegneserien er opfundet i USA.

    God søndag.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Ih tænk at have en moster som dig. De er heldige de unger.

    SvarSlet
  3. Nu igen! Heldige dig og heldige unger :0) ja, du skal vel over og hente forsyninger hi hi

    SvarSlet
  4. Jenny - det er meget mærkeligt, synes jeg, og de går da glip af noget!
    Lin - de har ikke noget valg ;-)
    Kirsten - jeg skal have nye bukser...

    SvarSlet
  5. Hhmmm kan det nu passe at der ikke skal købes bare lidt garn ;O)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails