fredag den 20. januar 2012

Brun som chokolade / Chocolate-brown

I får lige sådan et meget autentisk, brunt, 70-er agtigt billede her. (Ingen blitz) Min cumulus vokser. Specielt efter sidste weekend, der bød på en del fjernsynskiggeri! Den bliver meeeeget dejlig, men med 5 nøgler garn er den lidt avanceret at tage med i byen og får mest lov at blive derhjemme.
Livet suser af sted lige nu. Jeg når næsten ikke at lægge kommentarer hos andre eller svare her. Beklager meget, men der bliver forhåbentlig lidt tid til det de næste par dage.
Desuden er der nogle blogs, hvor min pc nægter at lægge kommentarer. Ved nogen om noget blogspot-opdatering, man skal forholde sig til? Håber, min mac er mere samarbejdsvillig.....

This post comes with a very authentic, brown Seventies-like photo. (No flash) My cumulus sweater is growing. Especially since last weekend that came with a lot of television! It's going to be sooooo nice, but since I use 5 skeins of yarn, it is a bit difficult for a bag and going around, so mostly it stays at home.
Life is very busy right now. I hardly have time to comment everyone else's blogs or for answering here. I'm very sorry, but I hope for a little time the next couple of days.
I've noticed that there are some blogs that my pc refuces to cooperate with. Does anyone know of any new blogspot-features that I can make my computer like? I hope my mac is a little more blog-willing....

6 kommentarer:

  1. Dejligt når strikken kører :-)
    Jeg har et spørgsmål ang. wollmeise.
    Jeg fik jo købt et nøgle i dec, desværre var det kun sort, men jeg var self glad for at jeg overhovedet fik en bestilling igennem. Nu har jeg bestilt et igen idag. Jubii.
    Jeg er bare i tvivl om hvad jeg har købt. 80/20 semisolids. Er det strømpegarn? for det er det jeg helst vil have.

    SvarSlet
  2. Den bliver utrolig flot. Jeg glæder mig til at se den færdig.
    Du er velkommen til min blog. annetteskreativiteter.blogspot.com.
    Jeg har dig iøvrigt inde blandt mine ynglingsblogs så jeg følger med hele tiden. Tak for din gode blog. Hilsen Annette

    SvarSlet
  3. Elsebeth - den, der hedder 80/20 er præcis den med 20% nylon. Semisolids er en enkel farve med nuancer, ikke flerfarve.
    Annette - tak for dine søde ord.

    SvarSlet
  4. 5 nøgler garn, ja der er noget at holde styr på hihi. Lækker ser den ud, og fed farve.

    SvarSlet
  5. Nej, hvor ser dit projekt dejligt ud! Og chokolade.. det er jo altid godt :-)

    SvarSlet
  6. Lin og Rikke - tak skal I have. Farven er helt vildt svær at fotografere rigtigt (dumme kamera!) - måske hjælper det med noget dagslys?
    Det er en dejlig mælkechokolade-farve.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails