torsdag den 12. januar 2012

Anderledes dessert / Alternative dessert

Som led i at finde anderledes, sjove julegaver, havde min søster været i en chokolade-butik i San Francisco. Ikke som i dansk chokoladebutik, men som i "alt med chokolade".
Derfor var en af mine julegaver - - - - - - - chokoladepasta! (Oh yes) Pasta med kakao, men ellers pasta. Der var opskrifter på posen, så da jeg i julen havde besøg af min bror og svigerinde (+ 4 unge mennesker) blev desserten chokoladepasta med hindbærsovs og chokoladedrys. Jeg tror nok lige, der var nogle, der måbede noget!
Men de spiste nu pænt en portion hver, og en enkelt spiste 2. Det smagte skam okay på sådan en anderledes måde, men jeg ved ikke lige, om jeg køber mig en pose mere når jeg kommer derover.... Hvem ved?
Tilbage er så at samle mod til at smage på en af de andre chokolade-julegaver: bacon-chokolade!

While hunting for different, funny Christmas presents, my sister went to a San Francisco chocolate-store. Not like a Danish chocolate-store, but like "anything with chocolate".
So one of my presents were - - - - - - - chocolate-pasta! (Yes indeed) Pasta with cocoa, but otherwise pasta. The bag came with some recipes, so when my brother and sister-in-law (and 4 youngsters) came to visit me over Christmas, the dessert was chocolate-pasta with raspberry sauce and chocolate-chips. Can you imagine some surprised faces!
Well, they very politely finished their plates, and one of them even had 2 servings. It did taste okay in a different way, but I'm not very sure I'll buy another bag, when I visit San Francisco next time.... Who knows?
All left to do now is gather some courage to taste one of my other presents: bacon-chocolate!

7 kommentarer:

  1. Ja det er godt nok anderledes. Tror nok jeg ville foretrække pastaen frem for den med bacon - hvis jeg skulle vælge :)

    SvarSlet
  2. Kommer til at tænke på en sang fra mine glade FDF dage:" ka du li røget sild, ka du li røget sild, ka du li røget sild med chokoladeovertræk" jeg vil helst være fri. Gad vide om bacon-chokoladen bliver et hit.

    SvarSlet
  3. Jeg skal vist bare springe ud i det og smage på den!

    SvarSlet
  4. Hvis du spørger Klidmoster.dk, så er bacon og chokolade en gudespise.

    SvarSlet
  5. Velbekomme siger jeg bare og god fornøjelse med bacon-chokoladen ;O)

    SvarSlet
  6. Jamen, så må jeg vel smage!

    SvarSlet
  7. Okay. Har smagt. Det smager af sprød bacon og chokolade. Ret alternativt....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails