lørdag den 21. januar 2012

Altid grønt / Green forever

Sidste år strikkede jeg nogle ret bemærkelsesværdige strømper til min niece. Virkelig fede i farverne! Heldigvis var der garn til et par mere, så nu har jeg også strikket et par til mig selv..... Denne gang er der dog kommet pink "Hindbær" striber istedet for orange "Gulerod"s striber. (Så kan hun da ikke beskylde mig for at have taget hendes!)
Jeg kan ikke huske de præcise navne på de grønne farver, men det er (selvfølgelig) wollmeise, 110 gram i alt, "we're different" farver. Dermed kan jeg nu ikke længere klage over mangel på wollmeise-strømper til mig selv, og jeg mangler kun at strikke 815 gram mere, inden jeg må købe igen.....
Og så fik jeg opklaret blogspot-mysteriet. Det er åbenbart et problem med internet explorer, så jeg skal bare have gang i en anden browser.

Last year I knitted some rather spectacular socks for my niece. Very cool colors! Fortunately, I had yarn for a second pair, so now I made some for me....
This time they have pink "Raspberry" stripes instead of the orange "Carrot" stripes. (No way she can accuse me of taking her socks!)
I can't remember the exact names of the green "we're different" colors, but it's (obviously) wollmeise. I used 110 grams in total. And so I can't complain about lacking wollmeise socks for me any more, and I just need to knit another 815 grams before I can buy some more....
The blogspot-mystery has been solved. It has something to do with internet explorer, so I just need to find another browser.

5 kommentarer:

  1. wow de er fede.... måske jeg skal strikke strømer som næste projekt???
    hilsen Lis

    SvarSlet
  2. SUPER fede farver!
    Dejlig lørdag til dig ;O)

    SvarSlet
  3. Skønne strømper i en skøn farve. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. Jeg tror du er verdensmester i strømpestrikning hihi. Fed glad farve.
    Jeg bruger Mozilla når explorer strejker.

    SvarSlet
  5. He he - ja, det er en skøn farve, ikke? Selv om man nok lægger mærke til dem....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails