fredag den 27. januar 2012

Aalborg

Tusind tak for alle jeres kommentarer! Jeg tog til Aalborg, og lad mig bare sige det, som det er. Man bliver godt nok træt som jeg ved ikke hvad af at flyve til Aalborg efter arbejde, komme for sent i seng, stå (alt) for tidligt op og derefter tage på arbejde igen. Det er godt, det ikke sker så tit!
Når det så er sagt, så var det altså hele besværet værd. Koncerten blev holdt på Nordkraft, der vist er en oplevelse i sig selv. Der var 5 vindere af solist-konkurrencen, 2 sopraner, 2 cellister og min niece på fløjte. Det var mægtig flot og top-professionelt. Niecen var meget glad for at jeg kom, og begejstret for strømperne. Det nåede jo ikke at være sådan et langt visit, men vi ses snart igen, når hun kommer til København, og det er hyggeligt.

Thank you so much for your comments! I went to Aalborg, and let me tell you this: I get mighty tired of flying to Aalborg after work, going to bed way too late, getting up at some crazy, early hour, fly back and go to work again. I guess it's a very good thing that I don't do this too often!
Apart from this, it was definately worth the while. The concert took place at Nordkraft, which is an amazing place and worth a visit just to take a look around. The concert held 5 winners of the contest. Two sopranos, 2 cellists and my niece, playing the flute. It was a great concert and very professional. My niece was happy that I came and loved the socks. It was a really short visit, but I'll see her again soon, when she will come to Copenhagen. It will be nice.


Som en ekstra bonus fik hendes lillebror sin sweater. (Okay - "lille" er ikke det rette ord at bruge om ham!) Han var helt vildt glad, og den passede jo fint, som I kan se! Dermed er samtlige ting fra sidste år ude af verden (fraset en enkelt knap), og det er så fedt!


As an extra bonus, her little brother had his sweater. (Well - "little" is not the right word to use when talking about him!) He was extremely happy, and it fit him well, as you can see. So now all of the projects from last year have gone (apart from a single button) and I think it's so cool!

5 kommentarer:

  1. Det lyder som en anstrengende men givende tur. Tillykke til din niece. Og hvor er den dog blevet flot den sweater!

    SvarSlet
  2. Man skal nok være lidt skør for at "hoppe" til Aalborg for en aften, men det var hyggeligt!
    Tak for ros til trøjen. Han er vældig glad, og glæder sig til at have den på nu på mandag, når han starter på at læse til ingeniør!

    SvarSlet
  3. Dejlig tur, og hjertelig tillykke, det er godt gået.
    Sweateren er helt utrolig.

    SvarSlet
  4. Hmm jeg prøver lige igen - min kommentar blev væk, så jeg gentager lige mig selv :

    Sej moster - sej niece og SÅ sej sweater, jeg kan forestille mig at den vil vække opmærksomhed ;O)

    SvarSlet
  5. He he - tak skal I have! Jeg tror, han får en del kommentarer på den sweater.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails