mandag den 15. august 2011

Hjertevarme / Heartfelt warmth

Jeg var til bryllup i lørdags. Årrhhh, som de var søde og forelskede! Så denne mandag bliver også lige lidt i dette tema.
Selv om det stadig er "sommer", kunne det måske være en idé at forberede sig på koldere vejr. Og hvordan bedre vise den varme forelskelse end med denne to-i-en-vante?

I went to the wedding on Saturday. Aaaaawwwww, they were so sweet and very much in love! So this Monday will stay in the romantic theme.
Even though it's still "summer", it might be a good idea getting prepared for colder weather. And what better way to show hot love than by wearing this two-at-once-mitten?

4 kommentarer:

  1. Ih en rigtig "hold i haanden" vante. Laekkert.

    SvarSlet
  2. Kærestevanten - den havde jeg helt glemt. Tak, nu har jeg ide til en pakkekalendergave :)

    SvarSlet
  3. Ja, de er skønne, ikke? Måske skulle brudeparret have sådan en....

    SvarSlet
  4. Åhhh :) Dem kan jeg huske at min farmor (mit strikke-idol) havde en lignende opskrift på engang da jeg var omkring 12 år. Jeg tænkte at sådan nogle ville jeg have når jeg engang fik en kæreste :) (faktist syntes jeg at de var så fede at jeg ønskede mig en kæreste, selvom jeg absolut ikke syntes at drenge var søde lige i den alder;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails