tirsdag den 12. juli 2011

Wauw!

Så fik jeg sandelig min pakke i garn-bytte-legen. Hvilken pakke!
Sendt af Amy fra Michigan. Tusind tak!
Postkort, chokolade, kaffe, lotion, gavemærker (til hjemmelavede gaver) og postkort. Og garnet!

I received my package from the yarn-swap. What a package! Sent by Amy in Michigan. Thank you so much!
Postcards, chocolate, coffee, lotion, gift-tags (for handcrafted gifts) and postcards. And the yarn!
Flot, flot grøn-blå uld i en farve, som I overhovedet ikke kan se rigtigt på billedet. Beklager. Perfekt til f.eks. vanter, og der er faktisk også en vante-opskrift med. Desuden lyserødt lace-garn, som jeg allerede elsker. Vil I høre hvorfor? Amy arbejder på et hospital, hvor der plejede at være en GARNBUTIK!!!!! (Desværre er den nu lukket)
Dem, der gad arbejde på sådan et hospital, rækker lige hånden op.....
Så er vi enige, ikke? Lace-garn indkøbt på et hospital må da være det ultimativt mest fantastiske! (Jeg tror liiiiige, jeg skal have talt med ledelsen på Hvidovre. Vi kunne lave en butik med garn og voodoo-dukker af lægerne, som utilfredse børn kunne stikke nåle i. Som "tak" for at vi stikker nåle i dem.)
Tilbage til garnet. Det er uld og silke, halvt af hver, og løber meget, meget langt. Det er blødt som jeg ved ikke hvad, og jeg glæder mig til at finde noget at strikke af det. Tak!

Extremely beautiful green-blue wool in a color that you can't even see right on the photo. Sorry. Perfect for mittens, for instance, and actually it came with a pattern for mittens. There is also some pink lace-yarn which I love very much. Wanna know why? Amy works at a hospital, that used to have a YARN SHOP!!!! (Unfortunately, it's closed now)
Those of you who would love working in a hospital with a yarn shop, please raise your hand....
We agree, right? Lace-yarn bought in a hospital IS just glorious! (I think I need to talk to the administration at my hospital. We ought to make a shop with yarn and voodoo-dolls of doctors for unhappy kids to buy. Then they can stick needles in the dolls as a small "thank you" for us sticking needles in them.)
Back to the yarn. It's wool and silk, half of each, and with a very, very long yardage. As soft as a cloud, and I'm really looking forward to deciding what to make from it. Thank you!

6 kommentarer:

  1. Hold da op, lidt af en pakke!! Skønt garn og rigtig sjovt med det der er købt på hospitalet!
    Lidt sjovt at forestille sig en garnbutik på et hospital - fantastisk ;O)

    SvarSlet
  2. Lækker, lækker pakke!

    Og tilmed med en lille sjov historie bag afsenderen.

    God fornøjelse med indholdet, der er jo nærmest til enhver tænkelig situation.

    SvarSlet
  3. sikke en skøn pakke, alt hvad hjertet begærer, især garnet. jeg kan kun sige; bare det var mig. Dit heldige asen

    SvarSlet
  4. Ja, det er noget af en pakke! Jeg føler mig meget heldig, men får også altid en følelse af, at min egen pakke var lidt utilstrækkelig på en eller anden måde....
    Ting er bare så dyre i Danmark, i forhold til at sende spændende småtterier afsted!

    SvarSlet
  5. Nøj for en lækker pakke du der har fået. Jeg ville da gerne arbejde sådan et sted hvor man kombinerer job med hobby.

    SvarSlet
  6. Pia - det ville ikke være skidt, vel?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails