torsdag den 28. juli 2011

Smag af sommer / Taste of summer

Endelig kom der lidt sol! Som det dog var vidunderligt, da solen skinnede hele dagen i går, og det endda var varmt.....
Niecen i USA blev vældig glad over, at hendes fødselsdag bragte sol - selv i DK! - og jeg nød bare solen.
Jeg var endda lidt ude og spiste lidt flere hindbær i skoven, men kan noget fortælle mig, hvorfor hindbær åbenbart trives godt mellem brændenælder og myg? Jeg fatter det ikke.....
Billedet er udsigten over til mit gamle gymnasie - Frederiksborg Gymnasium - i Hillerød. Ah - sol.....

Finally we got a little sun! It was just wonderful yesterday, when the sun was shining down all day and it even got warm...
My niece in USA got very happy when I told her how her birthday came with sun - even in Denmark! - and I just enjoyed it. Profoundly.
I was even outside for a while and found more raspberries in the forest, but can someone please tell me why raspberries seem to enjoy the company of stinging nettles and mosquitoes? I just don't get it....
The picture is a view over at my old highschool, Frederiksborg Gymnasium, in Hillerød. Ah - sunshine....

2 kommentarer:

  1. Ja, vejret var skønt igår. Vi var også en tur i skovene omkring Præstevang igår.

    SvarSlet
  2. Og tænk - tørvejr igen i dag! Ihvertfald en stor del af dagen... Meget dejligt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails