tirsdag den 5. juli 2011

Rundstykke 1

Min "rundstykke" er næsten færdig. Langt om længe! Den mangler bare at jeg strikker nakken, og så er der lidt ender at hæfte. Det har taget sin tid, ja, for der er mange, lange omgange at strikke. Også fordi - nu er det jo sommer! Det er jo ikke lige super tillokkende at få en uldbluse færdig til sommeren, vel?
Lige nu ser den mærkelig og krympet (og overbelyst!) ud. Men vent bare - en god gang vask og stræk kommer sikkert til at gøre underværker!


My "rundstykke" is almost done. Finally! I just need to make the back of the neck, and then sew some ends. It took some time, oh yes - there were many, long rounds to knit. Furthermore, it wasn't really very attractive finishing something woollen in time for summer!

Right now it looks weird and small (and over-exposed!). But just wait - after washing and blocking it will look very nice!

2 kommentarer:

  1. Jeg prøvede den på Fanø, for nogle år siden. Den sad rigtigt godt og er bestemt jeg godt kunne finde på at kaste mig over engang.. lange pinde eller ej.
    Det bliver spændende at se din i udstrakt tilstand :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails