lørdag den 16. juli 2011

Orange

Det første sæt baby-halløj er færdigt. Strikket af "resterne" (120 gram) af det orange bundt Wollmeise twin i gulerodsfarve, efter at jeg brugt en knivspids til strømper......
Sættet er sådan ret "basic" og behøver ikke bruges sammen. Strømper, djævlehue og Ruth's vest. Til gengæld kan det bare bruges og bruges.
Det er tiltænkt en lille dreng, som min kollega går rundt med i maven. Nu ved jeg godt, at orange ikke er helt klassisk til en dreng, men min kollega er fra Holland, og så er det jo oplagt, ikke? Selvfølgelig skal han da have noget i nationalfarven!

The first set of baby-stuff is ready. Made from the "remnants" (120 grams) of the orange skein of Wollmeise twin, carrot-colored, after I used just a tiny bit for socks.....
It is a very basic set, and all the things can be used at different times. Socks, devils hat and Ruth's babyvest. All three are very usable and will grow with the baby.
Everything is made for a little boy, soon to be born by one of my colleagues. Now I am aware that orange isn't a classic color for boys, but my colleague is from the Netherlands, and then the connection is obvious, right?
Of course he needs to wear something in their national color!

10 kommentarer:

  1. kender slev et par stykker der venter sig inden for nærmeste fremtid. Har begrænset strikketid - tror jeg låner din idé og laver sådan et basis sæt :-)

    SvarSlet
  2. Sødt og praktisk sæt i en fed farve :)

    SvarSlet
  3. Super sæt, og hvis jeg var moderen ville jeg absolut ELSKE at klæde ham i sådan en livsglad farve.

    SvarSlet
  4. Et skønt sæt i en skøn farve. Det bliver garanteret modtaget med stor glæde.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  5. super södt og sejt drengesæt.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  6. Et rigtig sødt sæt i en usædvanlig farve:-) Men den orange er bare så fin og jeg synes sagtens en dreng kan have den:-)

    SvarSlet
  7. Absolut passende med orange! Det er en dejlig farve, og med nationale tendenser er det jo bare endnu bedre ;)

    SvarSlet
  8. Tak skal I have. Ja - jeg synes faktisk også det er blevet meget godt. Glæder mig til at se den lille fyr!

    SvarSlet
  9. Jeg syntes den orange er så flot. Det kan gå til alle små. (hvorfor skal det også altid være neutrale farver) Rigtig sødt sæt.

    SvarSlet
  10. Pia - tak skal du have. Jeg synes også farven er fed!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails