lørdag den 30. juli 2011

Link 12

Ja - jeg arbejder stadig på tæppet.
Nej - hurtigt går det bestemt ikke!
Ja - jeg synes stadig, det bliver det fedeste tæppe, men
Nej - jeg kommer vist aldrig til at blive sådan en, der elsker at hækle....
Ja - jeg er superlykkelig for, at jeg syr firkanterne sammen undervejs, for tanken om at sidde med en stak færdige firkanter der skal sys, er nok til at få mig til at bryde sammen i gråd, alternativt dø.....
Nej - jeg aner ikke, hvilken sygdom Link har, men det ser fuldstændig absurd ud, at hans hovede er næsten lige så stort som kroppen!

Yes - still working on the blanket.
No - it's not by any means growing fast!
Yes - I'm still convinced that this blanket is one of the coolest ever seen, but
No - I'll never ever become a crochet-loving person....
Yes - I'm extremely happy that I sew the squares together as I go, because the thought of having a pile of finished squares in need of sewing, would be enough to make me break down and cry, possibly just drop dead....
No - I don't know the name of Link's medical condition, but it looks totally absurd, the way his head is almost the same size as his body!

8 kommentarer:

  1. Du må bestemt være en tålmodig sjæl, at give sig i kast med sådan et tæppe. Klogt valg at sy lapperne på efterhånden som de bliver færdige, det ville jeg bestemt også have gjort. Og fint/sjovt det bliver det;-)

    SvarSlet
  2. Måske sygdommen hedder spilfiguritis? De proportioner kender jeg da fra mange af de tidlige spilfigurer ;)

    SvarSlet
  3. Trillemor - jeg ved jo, at der sidder mange med (større) hjemmehæklede tæpper derude i landet. Stædig er vist mere et karaktertræk end egentlig tålmodighed....
    Karen - det er da dét den hedder! Det må være den universelle måde at få spilfigurer til at se nuttede ud. Selv om de bekæmper monstre!

    SvarSlet
  4. Det tæppe bliver skønt og helt specielt:)

    SvarSlet
  5. Tak - han glæder sig ihvertfald også!

    SvarSlet
  6. Det bliver så fint, det tæppe! Og, når det kommer til hæklede tæpper - så er tålmodighed en dyd.. Og så er det godt at man (vi :-) kan strikke ind i mellem nogle firkanter i ny og næ.
    Jeg er også begyndt så småt at hækle nogle af mine mange firkanter sammen her undervejs..

    SvarSlet
  7. Rikke - vi må holde sammen, os der strikker for at overleve hæklingen....

    SvarSlet
  8. Wow, hvor bliver det flot. Hækling er heller ikke det sjoveste jeg ved.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails