fredag den 22. juli 2011

Flashback

Solen og jeg har lige noget vi skal have snakket om. Onsdag arbejde jeg - fra kl. 8 til kl. 21 - og solen skinnede hele dagen!!! (Ikke, at jeg kunne se det, altså. Hvidovre Hospital er ikke et sted man er for at følge med i vejret) I går og i dag er fridag - og HVOR ER SOLEN? Ja, jeg spørger bare!
Til gengæld kan man hygge sig indendørs - f.eks. i Føtex, hvor jeg for en gangs skyld var om formiddagen. Hvor var der bare god plads!
Jeg fik så øje på det her bord, og pludselig fik jeg flashback til firserne. Noget med olivengrøn velour og symaskiner og et stykke der vendte forkert. Skal det nu virkelig være moderne igen? Seriøst?

I have some issues with the sun. On Wednesday I worked all day, and the sun was shining constantly. Yesterday and today are my days off, and WHERE IS THE SUN? Well, just askin'!
Rain calls for indoor activity, so I went to the supermarket very early. Wonderful without all the people and lines! Suddenly I had this unpleasant feeling when seeing this table of olive-green pants. A flashback to this color and fabric and a sewing machine and a piece that was cut the wrong way..... Oh - the eighties!
But - seirously! - is this going to become fashionable again? I hope not!

5 kommentarer:

  1. Hahaha, jeg har set velour-beklædning i flere butikker, så jeg tror dælme de er rimlig seriøse :)) Sød trøje i forrige indlæg, jeg må da på jagt i gemmerne efter det blad.

    SvarSlet
  2. Jo jo - velour har da været her et stykke tid. Men FARVEN??????
    (Lige om lidt kommer isolien også væltende igen er jeg bange for!)

    SvarSlet
  3. Hvis du får fat i solen, så hils lige fra mig!

    På denne regnvejrsdag ryddes der op i kælderen,- sorteres julepynt, smides væk. Og sindet får også lige en oprydning imens.

    Men solen, for pokker, den kunne da godt lige titte frem.

    SvarSlet
  4. Kender følelsen. Jeg var i Stadium og udstillet på væggen var en pink, en skrig grøn og en cobolt blå "krokkodille" udstillet. Den unge ekspedient så vredt på mig da jeg gysende sagde:"Åh nej, ikke dem igen".

    SvarSlet
  5. Eva - jeg troede solen skinnede i Århus? Nu er den iøvrigt endelig nået lidt til Kbh. Dejligt!
    Susse - åh nej. La coste? Man føler sig pludselig så gammel, ikke?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails