tirsdag den 19. juli 2011

Æblehovede / Apple head

Denne måned bliver vist til småting. Sådan en lille pause fra alle de store sager? Lige en passende måned til baby-beklædning.
Det første stykke babytøj i wollmeise, uforsigtigt lovet til en højgravid veninde der er flyttet til Tyskland, er færdigt. En lille æblehue, her vist på "Måle-Marie", der godt nok ikke har verdens bedste hattehovede, men jeg håber, I bærer over med mig i mangel af baby.....
Mønsteret er fra et Interweave Knits julenummer, meget hurtigt at lave og ultra-nuttet, hvis I spørger mig! Bare 27 gram har jeg brugt.

This month will be dedicated to all the itty-bitty projects. A small break from the big things? Very convenient for making items to dress up a baby.
The first piece of baby-clothes in wollmeise, which I promised a very pregnant friend of mine, who went to live in Germany. A little apple-hat, shown here on "Measuring-Marie", who doesn't really have a good head for hats, but in lack of a real baby, I hope you'll forgive me....
The pattern is from a holiday seasons Interweave Knits, very fast to make and ultra-cute, if you ask me! I used just 27 grams.

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails