fredag den 1. juli 2011

Auf wiedersehen

Om et par timer skal jeg vinke farvel til søster, svoger og deres 3 børn. Så flyver de næsten et døgn og lander i San Fransisco, hvor børnene glæder sig til at se det nye hus og deres værelser!
Det bliver spændende, og jeg glæder mig rigtig meget til at have gratis logi i USA et års tid. Det skal udnyttes!
Men bortset fra det - det bliver en opgave at vinke farvel uden at alle bryder tudende sammen. Jeg kommer til at savne dem! På den anden side skal den næste uges ferie også nydes uden at skulle hente børn eller have dem til overnatning. I nat har de sovet på Hilton, og da vi i aftes skulle hver sin vej med metroen, tilbød jeg mindstenevøen at komme med moster hjem at sove. Så kunne han lave morgenkaffe!
Aldrig har jeg set ham spæne over og klamre sig til sin mor som lyn og torden på den måde før..... ;-)
Nogen glæder sig!

In a few hours I'm going to send of my sister, brother-in-law and their 3 children. They will fly for almost 24 hours and land in San Fransisco, where the kids will be very excited to see their new house and rooms! It's going to be very exciting, and I'm looking forward to having free lodgings in USA the upcoming year. I'm definately going to use that!
Anyway - it will be hard waving goodbye without having everybody crying. I'll miss them! On the other hand I'm going to enjoy the next week of vacation without picking up children or having them sleeping over. This night they slept at Hilton's, and last night when we were going different ways with the metro, I offered to take home my youngest nephew, so that he could sleep at my place and make coffee in the morning!
Never before did he run so fast for his mother and cling to her....... ;-)
Somebody's excited!

9 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, sikken en dejlig mulighed at kunne benytte sig af:) God weekend.

    SvarSlet
  2. Uh, jeg er så dårlig til afskeder..., det ville være svært at undgå tårer for mig.

    God weekend.

    SvarSlet
  3. OK, flere ord: A verb for keeping warm!

    SvarSlet
  4. Ja afsked er rigtig svært, men godt at det er glædeligt det der venter.
    Dit billede kastede mig lige et år tilbage, da vi havde vores ældste datter med til London for første gang. Selv er vi eferhånden hjemmevante i den by, så overraskelsen var stor, da vi efter Trines udtrykkelige ønske om at se BROEN og den efterfølgende skuffelse hos hende ved synet af både London Bridge og Tower, fandt ud ad at det var Golden Gate hun ville se ;0).

    SvarSlet
  5. the golden gate ..oyear...

    kan godt huske den nat jeg kørte over den 8 gange

    Sikke en herlig famile du har :-)

    SvarSlet
  6. De kom afsted, og ingen græd, men de fleste var vældig spændte og glade!
    Moster fik nogle KÆMPE knus! Større end nogensinde.
    Og så har jeg lovet at have både fødselsdagsgaver OG masser af slik i kufferten til august!

    SvarSlet
  7. Afsked med dem man ikke liiige ser igen, er det værste jeg ved - jeg er en rigtig tudeprinsesse ;O((

    Uha en tur eller flere til San Francisco, glæd dig der er SKØØØØNT ;O))

    SvarSlet
  8. Kirsten - jeg glæder mig helt vildt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails