søndag den 17. juli 2011

Anderledes / Different

Så står man dér ved Parken, glad og forventningsfuld, efter kanon anmeldelser af at brag af en koncert fredag aften. Aflyst!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!??!?! Øv, altså!
Nå. Men. Ingen tårer. Jeg fik købt en t-shirt (det er vel det mindste!) og så lagde vi hovederne i blød, veninderne fra Fyn og Århus og jeg. For ét eller andet skulle vi vel lave der var hyggeligt, når de nu var kørt så langt!

There you are - waiting for a simply AWESOME Take That concert after reading reviews of the simply amazing concert on Friday night. Cancelled!???!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Oh, man!
Well. No tears. I got my t-shirt (of course) and then we did some collective thinking, my friends from Funen and Aarhus and I. We wanted to do something nice, now they had come so far!
Så vi gik efter en klassiker, hvor der også var mulighed for at nyde det super-skønne vejr i går (ja - i forhold til al regnen, ikke?) - nemlig champagne på Amager Strand! DET var hygge. Og man måtte endda strikke, i modsætning til i Parken!
Men - øv, altså! Især når de nu havde givet en super koncert aftenen før, og sandsynligvis ikke kommer til at gøre det igen......

So we went for the classic, with the chance of being outside in the great weather last night (well - compared to all the rain, at least!) - champagne on Amager Strand (the big beach next to the Øresund bridge and the airport). THAT was pure "hygge". And you were even allowed to knit, in contrast to the concert!
But - oh, it was too bad! Especially since they gave the most awesome concert the night before, and probably won't do it again.......

5 kommentarer:

  1. Det må helt klart have været årets nedtur. Læste også den meget flotte anmeldelse fra fredagen koncert. Godt i alligevel formåede at hygge jer.

    SvarSlet
  2. Det er bare så øv..... Men godt i alligevel fik en god aften sammen

    SvarSlet
  3. Godt I reddede aftenen, selvom det godtnok var ærgerligt.

    SvarSlet
  4. Jeg tænkte på dig igår, da jeg hørte, at koncerten var aflyst. Det er bare surt.....
    Men godt i kunne hygge jer alligevel.
    Og nu hvor jeg er vendt hjem til DK, regner det selvfølgelig.... Men så er der mere tid til strikning og hygge. I aften skal jeg se HP, og jeg glæder mig!

    SvarSlet
  5. Altså - I er søde. Det var nu ret surt. Især når jeg havde gjort et stort nummer ud af at bytte arbejde så jeg fik fri... Det ville have været den fedeste koncert!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails