søndag den 12. juni 2011

Småfolk / Little people

Engang kendte jeg ikke så mange i den fertile alder. Når de, jeg kendte fik børn, strikkede jeg troligt til alle.

Så gik årene og pludselig kendte jeg mange der fik børn. Flere og flere og flere børn. Lige nu er det gået stejlt ned ad bakke med babytøj til alle mulige, må jeg nok indrømme, men der er nogle stykker jeg skal i gang til.

En veninde er flyttet til Tyskland og skal snart have sit første barn. Jeg har lovet at strikke noget i Wollmeise. Det bliver sikkert hyggeligt! (Og smukt!)

Men inden da er der altså et par "små" tvillingedrenge (på 7 mdr), hvis mor ville blive gevaldigt glad for noget strikket. Jeg ved det! Jeg skal bare lige i gang......


Once upon a time I didn´t know a lot of people of the childbearing age. When those I knew had babies, I knit a little something for everyone.

The years went by and suddenly I knew a lot of people having babies! More and more and more babies. Right now my baby-knitting for everyone went down the drain, but there are a few I want to knit for.

A friend moved to Germany and is having her first child soon. I promised to knit something with Wollmeise. It's going to be nice (and pretty!)

But before that I know 2 "little" twin boys (7 months old), and I know that their mother would really, deeply appreciate something knitted. I just know! Just need to get started....

3 kommentarer:

  1. jeg kender det. Jeg strikker ikke mere på bestilling men kun af lyst. Man kn ønske, men det er mig der fortæller hvornår det så evt. vil passe mig.

    Her strikkes der sommerbluse til mig :-)

    SvarSlet
  2. Stress!
    Jeg nægter at strikke på bestilling. Når jeg har overskud så kunne jeg finde på at foreslå en model ellers er det en overraskelse. Man kan ikke engang ønske. Jeg strikker strømper til mig, strikkeprøve på bluse til mig, strømper til manden og så skal jeg nok lave en lille barselsgave til en 2 mdr gammel baby inden vi daffer på sommerferie.

    SvarSlet
  3. Jamen, jeg strikker sådan set heller ikke på bestilling.
    De eneste, der får lov at bestille, er nevøer og niecer, som jeg har lovet noget strikket i år.
    Men altså. Jeg keder mig sandelig ikke!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails