tirsdag den 28. juni 2011

Pærenemt / Easy-peasy

Som nogle af jer nok har gættet, har jeg et ret veludrustet garnlager. Min garn-bytte-pakke tog derfor kun ca. 15 min at sammensætte, og mangler nu kun lidt danske mønstre. Det bliver det sidste nye nummer af "Kreativ Strik", som jeg faktisk også har liggende. Voila!
Resten lå hist og pist - Arwetta handpainted fra Bette Designs sidste dage, noget Askeladen garn i uld og silke, købt engang for så længe siden at jeg har fortrængt prisen. Marabou chokolade (okay. Svensk) og Kusmi the (ikke dansk, men fransk. Til gengæld vældig populært her i DK, så mon ikke det går?).
Og så af sted til posthuset!

As you might have guessed, I have a well-equiped stash. My yarn-swap-package took around 15 minutes putting together, thanks to my stash. I will include a Danish knitting magazine as well - also in my apartment. Very easy!
The yarn is handpainted sock yarn, bought from a yarnshop closing, some "Askeladen" silk and wool, really nice. Bought so long ago that I forgot the price. Marabou chokolate (well. Swedish.) and Kusme tea (French, but extremely popular in DK - I hope it's okay!).
Now off to the post office....

4 kommentarer:

  1. Sikke en skøn pakke du har lavet.

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg synes altid det er svært med de dër pakker!

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig pakke, tror den vil vække glæde uanset hvor den havner :-)

    Jeg synes sådan pakke lege er sjove - man falder sjældent over dem

    SvarSlet
  4. Tak, Rikke. Jeg har fundet en gruppe på Ravelry. Glæder mig til at se MIN pakke! (Mere amerikansk garn....)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails