lørdag den 25. juni 2011

Næsten / Almost

Skrækkelige Herobrine er næsten klar til at sprede død og ødelæggelse på nevøens mave. Der mangler kun håret og overskriften (og en masse syning), men mon ikke jeg kan nå det inden d. 1. juli? Jeg tror det faktisk.....
Tanken om at eftersende pr. post er ihvertfald ikke lige noget jeg drømmer om!

Horrible Herobrine is almost ready for spreading distruction from the front of my nephew. I just need to make the hair and the headline (and then do a lot of sewing), but I guess I'll make it before July 1st? I really think I'll make it......
The thought of mailing it to USA after they leave is not a thing to wish for

3 kommentarer:

  1. Det ser bare godt ud og mon ikke du når det... Jeg hepper :)

    SvarSlet
  2. Du er super sej! Jeg hepper også :)

    SvarSlet
  3. Jeg takker hjerteligt for hepning!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails