fredag den 29. april 2011

Pakke nr. 2 / Second parcel

Nr. 2 pakke garn i min strømpeklub faldt ud af postkassen i går. Denne gang 100% merino (ligner high-twist) i den lækreste grønne farve. Mønsteret er også rigtig flot (men det må jeg ikke vise jer!) - så denne gang er der nok dømt ægte strømpeklub-strømper. (Til mig)
Først skal jeg nu lige have monteret hestene. Der er én, der glæder sig til at få sin kjole mandag!

My second sock-club-yarn fell out of my mailbox yesterday. This time it's 100% merino (high-twist, I think) in the most wonderful green. The pattern is really, really nice (but I'm not allowed to show you!) so I guess that this parcel will end up like genuine sock-club-socks. (For me)
First, though, I have to finish the horses. Someone is very exited and looking forward to having her dress on monday!

6 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig til at se den glade pige i kjolen. (Stjæler nok ideen, da jeg er helt vild med det du har vist indtil nu). Ha´en go´weekend.

    SvarSlet
  2. Du er mer' end velkommen til at låne ideen. God weekend derovre i det jyske også!

    SvarSlet
  3. Tusind tak både til at må "stjæle" og weekendønsket :0)

    SvarSlet
  4. Det kan vist aldrig blive det store tyveri - inspiration er ganske gratis!

    SvarSlet
  5. oh sokkeklub, Jeg drømmer også om en sådan. har også skrevet mig op, men udsat mit medlemskab efter et kik på beholdningen af garn...

    Men har så alligevel fortrudt. men må vente på der bliver plads igen

    SvarSlet
  6. Rikke - man skal aldrig, aldrig kigge på sit garnlager på den måde....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails