søndag den 3. april 2011

Lidt billeder / A few pictures


I skal lige se de sindssygt mange huer på én gang! Det er helt vildt! Min søde kollega har sagt ja til at tage dem med i bilen onsdag. (He he - han skulle bare vide....)

You have to see how this crazy number of hats look in one pile. It is insane! My nice colleauge has agreed that the hats and I can ride his car on wednesday. (He he - if only he knew...)

Lige et billede mere - med min build-a-bear bamse "Måle Marie" på toppen. Det er altså en stor stak!

Another picture - with my build-a-bear "Measuring Marie" on top. It is a seriously huge pile!
Til sidst - mit tørrede, farvede pelsgarn. God kvalitet - mest uld med lidt polyester. Købt engang i Tyskland, og meget flot nu, som I kan se! Farverne er iøvrigt købt her. De er super nemme at bruge!


Finally - my dried, dyed fur yarn. Good quality - mostly wool with a bit of polyester. Bought in Germany at some time, and very pretty now, as you can see! The colours are bought here. Super simple to use.

9 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ja - uha! Jeg skyndte mig også at putte dem i kasser igen...

    SvarSlet
  3. fabelagtigt fantastik syn med alle de huer :-)

    Og tak for linket. typisk det er i USA ;-) bom bom - ved du sådan helt tilfældigt hvad man må indføre for i disse dage?

    SvarSlet
  4. Det er et flot bjerg.
    Jeg håber da, de skal fordeles på mange kufferter,- ellers er der vist dømt overvægt.

    SvarSlet
  5. Hvor meget vejer den egentlig, den bunke?
    Hmm... hvis en hue vejer 15 g i gennemsnit og der er 2840 huer, så er der 42,6 kg neonatalhuer i den bunke... rimelig imponerende, når man nu tænker over det!

    Glæder mig til at høre om, hvordan huerne bliver fragtet og modtaget i Cuba ;)

    SvarSlet
  6. Gigantisk bunke, ja! Jeg har sagt flere gange, at vi alle forventer billeder fra Cuba (og jeg vil gerne have en STOR flaske rom!) så det håber jeg meget på.
    Karen - din udregning blev fluks viderebragt. Mange tak!

    SvarSlet
  7. åh - der er vidst noget jeg har glemt - ups!
    Pludselige gik tiden lidt for hurtig. Jeg har stadig 5 huer ligende til dig - øv bøv.

    Godt at se du fik samlet så mange ♥

    SvarSlet
  8. Henriette - gem dem. Der kommer vist en næste gang, og så kan du være den første!
    Alternativt kan du sende dem til din lokale neonatalafdeling - de vil sikkert være glade.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails