fredag den 11. februar 2011

Award

Jeg har fået en award, "Stylish blogger", fra Malene. Tusind tak!
Reglerne er:
1) tak og link til den person, der har givet dig awarden.
2) del 8 ting om dig selv
3) giv den videre til 8 bloggere, du for nylig har opdaget
4) kontakte bloggerne og informér dem om awarden

I received an award, "Stylish blogger", from Malene. Thanks a million!
The rules are:
1) say thank you and put a link on your blog for the person who gave the award to you
2) share 8 things about yourself
3) give the award to 8 bloggers you recently discovered
4) contact those 8 persons and tell them about the award

De 8 ting:
1) Jeg strikker faktisk ikke hver dag. Ubegribeligt nok!
2) Jeg har strikket 25 sparkedragter efter det samme mønster over de sidste 24 år. I virkeligheden er det min kusines skyld - da hun fik sit 3. barn, strikkede jeg den første sparkedragt, og hun elskede den så meget, at jeg bare blev ved. Iøvrigt blev sparkedragt nr. 24 strikket til datteren af min kusines søn......
3) Artikel-læsning glider bedre ned, hvis jeg strikker imens. Ellers flyver tankerne afsted, og fingrene finder hurtigt internettet, email-kontoen og ca. 25 andre overspringshandlinger.
4) Jeg stoler virkelig ikke på folk, der påstår at artikel-læsning er sjovt!
5) Jeg har det fint med at gøre ting alene - gå i biografen, i teateret, tage fly eller bare lave ingenting. Nogle gange er det virkelig rart efter en dag fyldt med mennesker. Andre gange skulle jeg vist bare blive lidt mere social.
6) Siden første gang jeg besøgte USA i 2002 har jeg elsket det. Sandsynligvis fordi ting er billigere, jeg forstår sproget, det virker civiliseret, og det føles altid som ren ferie, fordi jeg ikke kan planlægge 1000 ting i "fritiden". Også selv om jeg er til kongres (der er = strikketid for mig)
7) Jeg har ikke noget kørekort og har heller ikke tænkt mig at få et, medmindre jeg virkelig, virkelig får brug for det. Det kan jeg ikke forestille mig.
8) Jeg er meget, meget hurtig til at finde vitale indikationer for at købe noget garn. Ord, der virker godt på mig er "Udsalg", "Udlandet" (=>), "en enestående mulighed!", "ekstremt u-undværligt".......

The 8 things about me:
1) Actually - I don't knit every single day. Unbelievable!
2) I knit 25 baby rompers from one pattern in the last 24 years. My cousin is to blame - I started knitting the first for her third child, and she loved it so much that I just kept on knitting.... By the way - romper No 24 was knit for the daughter of my cousin's son.
3) Reading articles is so much nicer if I knit. Otherwise my thoughts are flying and my fingers find the internet and my email and about 25 other actions of procrastination.
4) I don't believe one single word coming from the mouth of people claiming that reading articles is fun.....
5) I enjoy doing stuff on my own. Like going to the movies, to the theater, traveling, or just do nothing. Sometimes it is really, really nice after a day filled with people, but other times I just think I need to be a bit more into socializing....
6) Since my first visit to USA in 2002, I just love the country. I guess it is due to USA being cheaper, having an understandable language, feeling civilized and feeling like vacation, even when I attend congresses (which always equals time for knitting).
7) I don't have a drivers license and never intend to get one unless I really, really need it. Can't imagine what would cause that.
8) I am really fast at making up vital indications for buying yarn. Words that work well are "Sale", "Foreign country" (=>), "once-in-a-lifetime-chance" and "can't live without it"......

Så til de 8 nye blogs. Det er jo nemt! Jeg har simpelthen mødt så mange nye pga. Cuba-huerne (der egentlig også gav mig awarden), at det må blive:

And now for the 8 new blogs. Well - that's easy! I met so many new people due to the Cuba-hats (that actually brought me the award), and the persons are:

1) Dorina (Ikke Cuba-huer. Men "ret" ny. Og så kender jeg hende i virkeligheden!) (Not due to hats. But "fairly" new. And besides - I know her in real life!)

2) Milla

3) Alis

4) Sabrina

5) Susanne

6) Tommelise

7) Elisabeth

8) Kirsten

Jeg ved, at denne award allerede har været en del omkring (hvordan skulle den også kunne andet - altså, man skal sende til OTTE!), men jeg håber, I bliver glade for den alligevel.
Tusind tak for jeres interesse i projektet!

I know that this award has been around a lot already (well, in Denmark, at least!), but I hope you will enjoy anyway. Thank you SO much for showing interest in my project!

3 kommentarer:

  1. hello christine! thank you for my award : )

    first i thought you meant that i had an award for having the largest lap dog!!

    i'll post soon with eight things about myself and the eight people who will be awarded.

    congratulations to you, too, for receiving the award. and happy happy valentine's day.

    SvarSlet
  2. Tillykke, den er noget saa velfortjent.

    SvarSlet
  3. Dorina - yes. You have a huge lap dog!
    I hope Jack is feeling better. Made me a little sad to hear how he turned old.

    Lin - pænt tak...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails