lørdag den 16. oktober 2010

Når weekenden ikke rigtig vil indordne sig....

I går var der kulturnat.
For første gang i 4 år kunne jeg tage af sted, for jeg havde besluttet, at mindstenevøen nu var stor nok til at tage med familien, og derfor ikke behøvede tage i Tivoli med mig, så de andre kunne tage af sted. (Det plejer nu ellers at være totalt hyggeligt, men han er også så stor nu, at han er ved at være ret dyr at tage med....)
I går var også min første fridag efter 12 dage med arbejde og kurser, og inden en aften-nattevagt og en meeeeeget lang arbejdsdag mandag (13 timer).
Med alt, hvad det kræver af sociale kompetencer, tålmodighed og høflighed, når der nu er så mange andre mennesker involveret! Ihvertfald var jeg helt utroligt mast. Så træt, at tanken om kulturnat og at stå i en klump med et par hundrede andre mennesker var langt ud over hvad jeg orkede. Især efter lidt familie-rundtur med undulat-aflevering i løbet af dagen. Så aftenen endte......
I Tivoli! (Kulturpas eller ej)
Som sædvanlig var der ikke mange mennesker netop den aften, og en lille rundtur med kig på alle de fine græskar, heksehuse og hvad de ellers har, var lige, hvad jeg trængte til, inden turen gik hjem til stilheden i lejligheden.

3 kommentarer:

  1. Jeg valgte at "pjække" fra Kulturnat, for vejret var så dårligt her i Århus. Kulde og regn.

    SvarSlet
  2. Og saa var det hjem og op med futterne i fifaen og snnnooorrrrkkkk.
    Hvil dig nu godt i week-enden.

    SvarSlet
  3. Man kan jo faktisk også leve fint uden kulturnat....
    Nu har jeg heldigvis taget den med ro, så jeg (forhåbentlig) er klar til aften-nat arbejde om en time.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails