torsdag den 14. oktober 2010

Fortsættelser

Min september-vest er godt på vej.
I går i toget fra Aarhus strikkede jeg videre på borten forneden, og mangler nu ikke så forfærdeligt meget.
Derefter er der så de lidt mindre kanter på forstykket samt ærmerne.
Mon ikke den snart kunne få lov at blive færdig? Hvis jeg nu virkelig går til den?
Den bliver rigtig fin, kan jeg godt løfte sløret for. Både i størrelse, facon og - ja - det hele. Glæder mig!
Efter jeres overbevisende meninger forleden om strik til børn, der er blevet forfærdeligt store, så har jeg faktisk besluttet mig for, at de alle skal have noget. Som de selv vælger. Samtlige nevøcer. (Suk)
Næste år skal derfor hedde "12 projekter til familien" i stedet for de 12 til mig. (Men pletskuddet kunne godt tænkes at komme i gang inden)
Det værste er næsten, at en del af dem glæder sig. Så jeg slipper nok ikke!

10 kommentarer:

  1. Hvor ser den vest altså bare fin ud !

    Det er da noget af et nevøce-projekt, du kaster dig ud i der (det er altså et herligt ord "nevøcer").

    SvarSlet
  2. Mon ikke deres glæde kan fungere som motivation for dig?

    Den bliver rigtig smuk, din vest!

    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Tak skal I have.
    Det med størrelsen og mængden af "nevøcer" er præcis grunden til, at jeg har holdt så meget igen indtil nu....
    (Og de får kun noget, hvis de vil have det. Ingen tvang!)
    Men selvfølgelig bliver jeg glad, hvis jeg ved at de glæder sig og vil bruge tingene.

    SvarSlet
  4. Men du er da guldet af en tante. Saa skal du se, saa laver de nok noget til dig.

    SvarSlet
  5. ser spændende ud, kan ikke huske om du har fortalt hvilken model det er? men, gider du lige smide mig en mail (fridabraga @ hive.is), der er lige noget jeg vil spörge dig om.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  6. Det er jo hyggelig at du skal strikke til dem alle:) Vesten ser fin ut.

    SvarSlet
  7. Jeg vil have et job som dit, med indlagte togture landet rundt - jeg trænger til strikektid :-)

    SvarSlet
  8. Ulla-Bella - ja. Det er jo alligevel hyggeligt!
    Rikke - der bare slet ikke nok indlagte togture. (faktisk er der flere indlagte børn ;-O)

    SvarSlet
  9. hold da op - hvordan får du så tid til at få strikket så meget?

    SvarSlet
  10. jeg ved det ikke.... Jeg synes faktisk, jeg har alt, alt for lidt tid!
    Måske er det fordi jeg altid har en ting liggende i tasken? Der bliver altid strikket, hvis jeg sidder i bus, tog (i fritiden), til foredrag, besøger folk eller bare sidder og venter. Og pludselig går det fremad!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails