mandag den 25. oktober 2010

En hæklet holder

Den sidste brystkræft-awareness ting i denne omgang.
En hæklet kop-holder med et lyserøde bånd.
Kop-holdere bliver faktisk mere og mere noget, man har brug for, gør det ikke? Også i DK trasker flere og flere rundt med sådan en pap-kop kaffe (måske fra Baresso?) og så kunne det faktisk på en måde være sjovt lige at lave sit eget lille statement med hjemmelavet holder.
Igen - jeg har faktisk ikke prøvet andet end de dér pap-ringe, men det kunne være, jeg skulle prøve noget nyt!
Ihvertfald - opskriften på de hæklede holdere finder du her.
(Jeg vil skynde mig hen på Ravelry og lede efter nogle flere. Der må være nogle rigtig sjove nogle!)

2 kommentarer:

  1. Egentlig en fin ide, du der har fundet ;0))

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg skal lave en mandag bare med holdere. Der er ret mange sjove derude i cyberspace!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails