fredag den 24. september 2010

Have a break...

Den engelske reklame lød "Have a break - have a KitKat" (den danske "snup en pause - snup en KitKat" - ikke nær så god....)
Det er utroligt, som en enkelt uge kan tage posen med ens energi-overskud og ryste det hele ud!
Dejlige aftener med hyggelige mennesker, dage med sent i seng og (alt for) tidligt op samt en enkelt aften-nattevagt til at lave et stort hul i posen var ligesom nok til at jeg kan føle mig lidt drænet.
(Faktisk sad jeg lige og udfyldte et arbejds-tilfredsheds skema i dag, men kunne alligevel ikke få mig selv til at svare ja til "synes du, dit arbejde går ud over din fritid?" - jeg mener, jeg kan vel ikke holde fri hele tiden?)
Nå. Men nu skal der fyldes på! Ikke med KitKat, men med garn og hygge i stride strømme......
Kom bare an, weekend!
(Der kommer et grundigt indlæg fra Ho strik. Bare vent!)

3 kommentarer:

  1. Det lyder til at du skal ha` en velfortjent weekend - glæder mig til at høre nærmere om Ho - god weekend!

    SvarSlet
  2. Du må have en rigtig god og fiberrig weekend :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Det bliver dejligt, er jeg vis på!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails