tirsdag den 6. juli 2010

En søvnig tirsdag i juli

I dag har jeg "sovedag". Grunden er arbejde fra 8-21 i går, og så byder vores overenskomst altså en kompensatorisk fridag = sovedagen.
Og sove gjorde jeg. Lige til jeg vågnede, satte ørepropper i og sov 4 timer mere. Og vågnede til en dejlig, kølig dag! Skønt!
Herligt med sådan en fridag. Næsten uden planer.
Glæder mig til at: - købe printer, - hente pakke på posthuset, - købe lim, - sende brev med kronprinsesse-bryllups-sladderblad til Cambodja, - sende invitationer ud, - tage toget (inkl. sporarbejdsbus) for at besøge min mor, og generelt bare tage den med ro. Tro mig, jeg kan være så langsom, at jeg nærmest går i stå!
Uglekjolen går fremad, som det ses. I modsætning til blusen til mig selv, der måtte trevles næsten tilbage til start, fordi jeg havde glemt at strikke 3 vrangmasker hele vejen op på den anden side af hulmønsteret. Selvom opskriften ikke er noget at skrive ekstatisk hjem om (diagrammet er fyldt med fejl og (he he) huller), så var det helt min egen skyld. Havde lige overset ordene om at strikke de 3 masker vrang.
Og for lige at moderere mit sure skralde-udbrud i går. Jeg forstår godt, at man kan gøre gode fund i en skraldespand. Jeg er faktisk den stolte ejer af den fedeste, store retro-70´er-gryde. Men jeg synes, det er så klamt at åbne og rode i poser med køkkenskrald. (basta!)

3 kommentarer:

  1. adddrr! jeg er enig, det er klamt. og du fandt så heller ikke den gryde i en pose med knude på?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Okay - fatter ikke det her. Frida har sendt en kommentar, men den er her åbenbart ikke. Rikke har også, men den er lige så usynlig.
    Satser på, at blogspot har en abscence eller noget.... Håber, de kommer på!

    SvarSlet
  3. Nemlig, Frida - den lå absolut ikke i en pose med knude på!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails