lørdag den 5. juni 2010

Op på hesten igen!

Tak for jeres søde kommentarer igår.
Sjalet kom med på arbejde, men var desværre lidt for lille, så der skal en mønsterrapport mere på.
Sådan noget tyndt uldgarn er ikke vanvittigt nemt at trevle op, skulle jeg hilse at sige!
Men nu er alle masker på pinden igen, klar til et stykke mere.
Nå ja, og så kom min slatne rygrad op til overfladen igen. Jeg havde pænt medbragt det andet nøgle til tilbagelevering i butikken.
Min søde kollega sagde "Jamen, vil du ikke have det?" Hmmmm, tjoh, tjah - det kan man da ikke sige nej til, vel? Altså, VEL????
Så nu er jeg 100 g lacegarn rigere. Nok til 2 sjaler!

2 kommentarer:

  1. tænk at have sådan én kollega som dig, jeg tror ikke jeg nogensinde ville gide lave sådan et sjal på bestilling.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Næh, det er faktisk lidt imponerende - mine følelser for bestillingsarbejde taget i betragtning!
    Det må være, fordi det alligevel er sjovt at strikke....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails