søndag den 13. juni 2010

Et tæppe mere

Jeg startede lige på et mini-tæppe mere. Denne gang i en seriøs reste-garns blanding, som det ses!
Blondekant og artikler går ikke godt i spænd, så derfor denne nye runde-gang i tæppe.
Den dér konkurrence er begyndt at kravle ned i min underbevidsthed! Sidste nat drømte jeg om garn i kilo..... (Det er da aldrig sket før!) Heldigvis strikkede jeg superhurtigt i mine drømme og strikkede lige et kilo ekstra på en aften (slå lige dén i virkeligheden!)
Søndag byder også på arbejde. Heeeeele dagen. Men det skal nok blive hyggeligt nok, trods strikketøjs-abstinenser!
Iøvrigt har jeg lyst til at lave en konkurrence mere. Men denne gang skulle deltagerne så i arbejde.... Altså - noget småt for-sjov-noget, som jeg ikke har gennemtænkt endnu. Men hvad ville I sige til det? At man skulle strikke et eller andet dimseri for at være med i konkurrencen?
Jeg er ikke så meget til det dér fast-læser halløj, men synes egentlig konkurrencer er sjove. (Og der skulle selvfølgelig være ordentlige præmier.)

7 kommentarer:

  1. Det lydeer som en sjov idé - kunne det også gælde at få lavet noget færdigt? synes ikke jeg strikker for tiden. Det hele er dumt på en eller anden facon og skal jo ikke starte på nyt

    SvarSlet
  2. fast læser halløj er jeg heller ikke til, men dimsestrik der kan blive færdig på en aften er jeg med på!

    SvarSlet
  3. jeg er osse med på dimsestrik ;o)

    SvarSlet
  4. Jubi! Det glæder mig.
    Så er det bare noget med at udtænke konceptet (og få den første konkurrence godt overstået først, selvfølgelig!)
    Men jeg kan vist godt afsløre, at det bliver en "dyr" konkurrence....

    SvarSlet
  5. Fin ide at aktivere læserne.
    Mit forslag er, at alle deltagere skal strikke/hækle en bomulds-firkant på 15 x 15 cm og sende den til dig. På den måde får du hurtigt sjove lapper nok til flere tæpper til Neonatal.
    (Hvis du altså gider at sy/hækle dem sammen...)
    Jeg gider i hvert fald godt at lave en lap - evt. flere, hvis man får et lod pr. lap...

    Vil lige tilføje, at du ikke er den eneste, der drømmer om hobby-relaterede ting. Jeg har lige lavet 30 perler på en enkelt aften - i mine drømme. Glæder mig for vildt til udstyret endelig dukker op med fragtmanden, hvilket formodentlig sker i dag. Hurra.

    KH FP

    SvarSlet
  6. Frau Putz! En glimrende idé!
    Men jeg tænker stadig.
    I øjeblikket er tæppeproduktionen på sit højeste her i hjemmet (2 på én gang, hva´be´har!). Det er faktisk hyggeligt.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails