tirsdag den 25. maj 2010

Langsom morgen

Jeg elsker mine langsomme morgener. Én af fordelene ved at arbejde "rigtigt" igen, er at arbejdet med alle vagterne også byder på sovedage (efter en 8-21 dag) og morgener inden en aften-nattevagt samt de fridage, der skal kompensere for weekendarbejde.
Det bedste af det hele er, at vækkeuret ikke ringer. Jeg skal ikke springe ud af sengen. Der er tid til morgenmad og (grundig) avislæsning og i det hele taget tid til bare at tage den med ro. Det er faktisk endnu bedre end aftenerne hjemme!
I morges var sådan en dag. Jeg tog det meget, meget roligt. Så roligt, at jeg ryddede lidt op i garnkurven og hentede garn-kassen op fra kælderen for at kigge lidt og ordne og sådan.
Kl. 09.58 gik det så op for mig, at min aftale, som jeg havde henlagt mentalt til kl. 13, faktisk var kl. 10 (ups!)......
I morgen er der heldigvis atter en formiddag.
P.S. Billedet er ren snyd - i virkeligheden er det en solnedgang, men det siger vi ikke til nogen, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails