fredag den 30. april 2010

Time-out! (Bare en lille én?)

Hold op, som denne uge har været én af de mere hårde...
På en hyggelig og social måde, altså! Men dag-arbejde hele ugen og aftaler de 3 første aftener kan da alligevel kokse mig noget ud.
Specielt, når jeg nu også gerne vil følge med på nettet og først har haft tid sent om aftenen, hvoraf følger sen sengetid og mindre søvn....
I går aftes skete der dog ingenting (da jeg kom hjem kl. 19.30) - skønt!
Der blev vundet små nøgler af de sidste farver garn til sjalet op. Af bare tomgang kom jeg til at se Jamie Oliver i USA, hvilket helt sikkert er anbefalelsesværdigt! Meget interessant at se, at USA ikke bare er USA, men at de forskellige hjørner har hver deres traditioner.
I aften skal jeg helt sikkert smække måsen i sofaen igen (når jeg kommer hjem omkring kl. 18!) og tømme hjernen til strikketøj, tv og så lidt som muligt. Ih, som jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails