lørdag den 3. april 2010

Til sidst sang vi for Tordenskjold

Men så var det også slut.....
3 dage, 3 dejlige koncerter i 3 smukke, smukke kirker.
Og jeg nåede det! Selv om det for en gangs skyld blæste fra øst, så jeg havde modvind, så nåede jeg det alligevel. Takket være min meget søde og hjælpsomme kollega. (Faktisk mindede hun mig endda om, at jeg vist hellere måtte komme af sted....)
I morgen står den på familiehygge, og jeg glæder mig meget.
På tirsdag står den på indkøb - for første gang i en uge! Det er vildt! Men faktisk er det gået meget nemt - hvem skulle dog have troet det? Der plejer jo dårligt at gå én dag mellem lidt sjat-indkøb hist og pist!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails