fredag den 30. april 2010

På et tørt sted

Fredag aften er skudt igang. Dermed også en uges ferie! Hurra!
Det vidste jeg selvfølgelig godt i morges, og har glædet mig hele ugen. Jeg må sige, den falder på et tørt sted, og det bliver skønt.
Med min vanlige sans for planlægning (så meget som muligt hele tiden, så jeg ikke går glip af noget) skal jeg selvfølgelig ikke bare kigge ind i væggen. Næh, der sker lidt hver dag.
Men der bliver tid til ikke at stå op kl. 6 hver morgen. Tid til at nyde formiddagen (noget jeg elsker) og tage tingene langsomt. Det bliver skønt!
På vej til arbejde kørte jeg i øvrigt af stien bag Carlsberg, ved siden af skinnerne. Dejligt. Tulipantræerne er ved at springe ud, og lige præcis i morges, hvor himlen så noget truende ud og det dryppede lidt, så de ekstra smukke ud.
Det er, som om alle de nyudsprungne træer og buske lige lyser lidt ekstra, når skyerne er trukket for. Meget, meget smukt!

2 kommentarer:

  1. hvor fedt. Sådanne ferier er de bedste. Ny det i fulde drag :-)

    SvarSlet
  2. Nemlig! Den bliver nydt. Med venner, nevøcer, så meget strik som muligt og en del tænkning...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails