søndag den 4. april 2010

Olivia

Ja. Det er altså min private Olive, der er døbt Olivia.
Fantastisk mystisk og intelligent omskrivning af navnet, ikke?
Lige nu er jeg i gang med de laaaaange 15 cm inden arbejdet deles.
De egner sig perfekt til lange tv-seancer eller Banedanmarks sporarbejde på linje E, men det er ikke blevet til meget af hverken det ene eller det andet i påsken, så det går lidt trægt. Mildt sagt!
Jeg ved ikke, om den når at blive færdig til d. 16. Hvis den gør, vil det alene skyldes 4 dages kursus. Vi får se.....
Halsen er ret stor. Mon ikke det hjælper med en hæklet kant på bagsiden? For én ting er, at det er smukt med en vid hals, og det er jo en meget smuk og feminin trøje. Noget andet er, at jeg hader halsåbninger, der pludselig glider ned og afslører alt muligt. (Sådan er vi jo så forskellige)
Nå. Jeg må finde en hæklenål.
Udenfor regner det, men alligevel er det Påskedag. Livets dag. Glædelig påske!

3 kommentarer:

  1. Hvor ser den fin og lækker ud! Bruger du de samme farver til striberne som i folkloren??
    Jeg har det nok lige modsat af dig, ang. halsen - jeg kan simpelthen ikke ha` hvis halskanten nærmer sig struben, jeg føler det kvæler! Den skal så heller ikke falde ud over skulderen, men en god moderat hals, det er mig. Jeg har faktisk lige solgt to sweatre af samme årsag - de lå bare i skabet!

    SvarSlet
  2. Jeg kan ej hellere have for vidde halse så her er den lavet mindre med en hæklenål :-)

    Fine farver i øvrigt

    SvarSlet
  3. Kirsten - nej, det er ikke rester fra Foklore, men nyindkøbte, andre røde farver i Supersoft, der er en smule tyndere end gotlandsk pelsuld. Jeg er helt enig med dig i det med struben - jeg vil gerne have en smule plads til halsen, så helt stramt skal det ikke være...
    Garn, hund & kat - mange tak. Jeg kan også godt lide farverne, selv om jeg ikke helt kan blive enig med mig selv om, hvorvidt de passer sammen!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails