onsdag den 7. april 2010

I morgen er det færdigt. Hep!

3 kommentarer:

  1. Det ser fint ud, glæder mig til at se det i hele sin størrelse! En babyvarmer!

    SvarSlet
  2. Du er da så forrygende hurtig med pindene...En anden en øver og øver på maskinen, det tager tid. Men jeg har lidt færdigt, har bare ikke fået fotograferet og dokumenteret endnu.

    SvarSlet
  3. Nemlig, Kirsten - en babyvarmer!
    Lisbeth - inspirationen overvældede mig fuldstændig. Jeg var nødt til at gå i gang, og så er det glimrende at strikke, mens jeg læser (og læser) min ph.d. igennem og tænker over mit forsvar. Det er skønt for en gangs skyld at få noget færdigt!
    Jeg glæder mig til at se resultaterne fra din maskine.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails