tirsdag den 20. april 2010

Hva´ så nu?

Med Olivia lige på trapperne og en god portion af april tilbage, skulle jeg måske begynde at overveje nogle nye projekter?
Én af mine tidligere kolleger venter en lille dreng her liiiiige i løbet af næste uge.
Hun har udbedt sig noget strikket! Det gør jeg nu gerne, for hun har set alt det jeg har strikket til kongresser, hun er selv fra Indre Mongoliet og hendes familie er derfor langt, langt væk. (Svigerfamilie er bare ikke helt det samme, vel? Ikke helt....)
Den lille nye baby skal da selvfølgelig fejres og have noget hjemmestrikket!
Jeg havde egentlig tænkt mig at lave en sparkedragt, samme model som billedet. Den sidder godt, den er elastisk og passer i lang, lang tid, og jeg ved bare, at modellen holder.
På den anden side - jeg har i årenes løb strikket over 20 af slagsens, og det er måske lidt idéforladt?
Babyen og hans mor vil nok være ganske ligeglade. Den er jo ny for dem!
Hmm... Må lige tænke lidt. Men det ender nok med den gamle model (den er skam gammel. Opskrifthæftet har vel efterhånden 25-30 år på bagen).

2 kommentarer:

  1. Nu ved jeg ikke, om du også har strikket denne tusind gange, men helt ærlig, hvor ville jeg gerne slå masker op til den:
    Baby Surprice Jacket af Elizabeth Zimmerman.
    Mønsteret koster 3 dollar via Ravelry.
    Ville selv ønske, at jeg havde fundet Ravelry da mine egne unger var små nok til at kunne passe Baby Surpricen... ;)

    SvarSlet
  2. Det var en god idé! Jeg har prøvet at strikke den et par gange allerede (den første udgave blev alt, alt for lille), og den er nem, sjov og hurtig.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails