onsdag den 21. april 2010

Forårshår og en rigtig sjov gave


3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin... Men lidt falsk beskedenhed, for du har bestemt ikke nøjedes med at strikke ph. D.'en, der ligger også mange timers andet arbejde i den.

    SvarSlet
  2. tihi! en giver med den rette humor, det må jeg sige. mon ikke det vil udlöse en del forvirrede spörgsmål når du möder op i den shirt.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Lisbeth - verden er fuld af folk der har lavet ph.d. Men jeg er garanteret den eneste, der næsten har strikket den! Der ligger mange timers arbejde i den, ja. Jeg er meget, meget tilfreds og stolt.
    Frida - min veninde havde selv designet trøjen, og jeg synes den er totalt for sjov! Den kommer helt sikkert til at vække opmærksomhed....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails