mandag den 19. april 2010

Et øje på tiden

I dag skal jeg arbejde hele natten (sandsynligvis). Det hedder derfor morgen med ørepropper, så skraldevognen forhåbentlig ikke forstyrrer min skønhedssøvn for meget.
Men man kunne måske ønske sig et ekstra øje på tiden, så dagen ikke går helt så sent i gang alligevel?
Hvis du gerne vil blive bedre til at holde øje med tiden, så kommer hjælpen her.
En strikket ur-rem, der kan strikkes i dit yndlings-strømpe-stribe-garn. Simpelthen!
Opskriften er fra dejlige, sjove, skøre Knitty. (Ja, Kirsten. De er også amerikanere)

3 kommentarer:

  1. link til monstret? det kunne jo vere.....

    SvarSlet
  2. AAAARRRRGGGHHHH!!! Jeg skynder mig at rette det. Godt, du lige opdagede det!

    SvarSlet
  3. Jeg vidste det ;0)) Skønt med en urrem der luner!
    God nattevagt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails