søndag den 25. april 2010

En overraskelse...

Fredag blev en BSJ sparket igang.
Til sønnen af min tidligere kollega. Garnet er "betongarn", alias Coop strømpegarn. Ikke så fancy, men til gengæld kan det koges uden at få en skramme (og der er trods alt 70% uld i, så det er ikke helt kunstigt).
Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om farverne. Greb efter noget blåt, så det blev mørkeblå multi, turkis-blå og noget grå-blå. Rimeligt heftige efter min personlige smag, men jeg satser alligevel på, at resultatet bliver ok.
Historien om den torsdag for flere måneder siden, hvor jeg købte garnet, er næsten et eventyr. Jeg var tilfældigvis i Kvickly, og var "tilfældigvis" forbi garn-hylden, hvor alt ensfarvet strømpegarn var sat ned til 5 kr, alt mønstret til 2 nøgler for 15 kr. Hvorfor der pludselig var sådan et fuldstændig uannonceret og umotiveret udsalg aner jeg virkelig ikke! Men jeg skyndte mig at gå fuldstændig amok og købe uhæmmede mængder garn. For betongarn kan man aldrig få for meget af. Det kan man altså ikke! Perfekt til børnestrømper, da det er uopslideligt. Herligt at have i diverse farver, så man altid bare kan gribe pindene og komme i gang. Okay - og så behøver jeg ikke lige købe mere et par år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails