mandag den 26. april 2010

Doktor.... øh... Hvem?

Jeg er den lykkelige låner af 3 sæsoner af (den nye) Dr. Who.
Det tager godt nok lidt tid at få dem set, men det er vældigt underholdende!
Dr. Who er tidsrejsende, og hans tidsmaskine (Tardis), der ellers skulle være lidt kamæleon-agtig, har desværre "sat sig fast" og ligner nu altid en politi-telefonboks.
Serien har mange år på bagen fra BBC, men for nogle år siden lavede de en frisk omgang.
For en gangs skyld er det derfor englændere (tror jeg), der er ansvarlige for dagens mærkelige mønstre.
Vi starter med det grundlæggende - nemlig den kære Doktor´s Tardis. Du kan vælge, om du vil strikke den som pude-model, som vist på billedet.
Alternativt kan man lave et ipod-betræk? Var det ikke lige noget, måske?
Yderligere mønstre følger på næste mandag.

6 kommentarer:

  1. Aaaj, har du den afdeling med Chris Eccleston som dr Who?? For så inviterer jeg da liiiige mig selv over til en kop rødvin!!! Han er så nuttet...

    SvarSlet
  2. Jeg kommer altå også gerne til dr. who og strik - komsammen *B*

    I ørigt tak for tippet om at hækle indvendigt på olive. Min har nu fået en faktisk ret klædelige flæsekant på forstykket og weha er ENDELIG til at holde ud at have på :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er p.t. leveringsdygtig i ikke bare Chris Eccleston, men også i rigelige mængder rødvin og lidt champagne.... (Samt garn, eftersom der sneg sig en del mere garn med mig hjem fra garnbytte-aften end først planlagt!)

    Kommer der et billede af Olive, nu med flæsekant?

    SvarSlet
  4. Lige pt. ligger Olive i vaskekurven - men efter behørig vask og tørrig skal jeg fluks vise den frem endnu engang :-)

    Synes faktisk den er ret okay med flæsekant selv om jeg ikke kan lide flæsekanter. Kanten paser fint til til ens i forvejen bølgene udseende.

    Rødvin tåler jeg desværre kun i økologik udgave, men champange lyder godt - og garn nam nam. Hvornår skal vi komme? Kan vist weekenden om 14 dage

    SvarSlet
  5. Det lyder mere og mere som en god idé!
    Weekenden om 14 dage kan jeg måske lørdag aften. Men har reddet mig en lille tur til Prag (Yipee!) og har lige fået at vide, at jeg kan overnatte til lørdag....
    Men vi må da finde ud af noget! (Man er altid velkommen til at tage økologisk rødvin med...)

    SvarSlet
  6. heldige asen :-)

    Det må vi så lige drøfte nærmere når du ved hvornår du kommer hjem :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails