søndag den 25. april 2010

De sidste dråber....

De allersidste dråber fra sidste fredags gaveorgie er (meget) omhyggeligt slikket af fingrene....
Først blev pengene fra min mor omsat til en ny symaskine (pfaff) og dernæst blev gavekortene til Jorungarn brugt. De skulle jo nødig blive for gamle, vel?
Gevinsten var denne dejlige mængde af 680 g Supersoft. Uhmmm...
Det røde (knap 500 g) er til en Hvirvelstrøm, mens det brune bare var pænt (og jeg skulle jo bruge de sidste penge til noget).
Nogle af de modtagne rødvinsglas blev omsat til noget så fornuftigt som en Rådvad-kasserolle og 2 andre rødvinsglas, og generelt er der bare blevet ryddet på plads, så der nu ikke rigtig er frit-flydende gaver på det halve stuegulv.
Ih - det var skønt!

2 kommentarer:

  1. Du behøver vist ikke shoppe garn det næste halve år :-)
    Tillykke med den nye symaskien. Hvilken Pfaff har du købt?

    SvarSlet
  2. Kære strikkeforsker - objektivt set har jeg ikke haft "behov" for at shoppe garn de sidste 2 år. Men det har ikke stoppet mig!
    Min Pfaff er model Select 4. Den kan sådan det basale, hvilket er fint til mig, for jeg er ikke den helt store syer. Jeg glæder mig til at indvie den!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails