mandag den 8. februar 2010

Jeg længes altså stadig efter forår... Bare lidt?

Ingen af mine idéer de sidste uger har virket. Det fryser stadig...
Jeg vil altså snart gerne have lidt forår. Bare lidt!
Til fortsatte forårsdrømme - hvis der nu skulle være andre drømmere derude? - kommer her ugens mærkelig opskrift på en lille, glad blomst.
Om ikke andet, så kunne den da gå for at være den gamle gartners yndlingsblomst? Altså, ham, du ved nok, med "Plante smil og plante solskin" (sunget med dyb, dyb basstemme).
Jeg tænker ihvertfald på sol og smil, når jeg ser på dette billede!
Derefter tager jeg en dyb indånding og minder mig selv om, at der endnu er ihvertfald 1 uge til VINTERferie (afhængig af den geografiske placering) - selve navnet bør vel antyde noget om årstiden?
Jeg kan dog stadig glæde mig over sneen. Den lyser op og gør glad, selv om den er kold. Jeg er glad for, at det ikke er gråt i gråt og regn, som det så ofte er på denne tid. Og jeg er glad for, at jeg har et dejligt varmt hjem.

3 kommentarer:

  1. Hørt!

    Sneen gør faktisk en masse for humøret. Den giver mere lys i de her dage hvor det nemlig kunne være rigtigt grumt og mørkt. Hellere sne end silende regn og tung himmel.

    Blomsten er ret så morsom og så er den jo også evig :-)

    Dejlig mandag og hej
    Knus Henriette

    SvarSlet
  2. Lidt opsumering!
    Godt gået med din slangetrøje - den er fantastisk, jeg ved der ligger mange timer i den sweater, så hatten af for dig!
    Ja, forår ville være dejligt, her i Florida er der små 20 grader og morgen og aften timerne er bare SÅ kolde - det er min kuffert bare ikke pakket til, så lige nu sidder jeg med løbende næse!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails