mandag den 25. januar 2010

Spejder efter forår....

Jeg ved ikke, hvordan du har det... Personligt synes jeg på en måde, at det er sjovt med en rigtig vinter på "dengang-jeg-var-barn"-måden.
Det er dejligt med de frosne søer og sne, der er blevet liggende så længe. Luften er frisk og frostklar.
Alligevel så synes jeg, den lyseblå himmel lægger op til lidt forår? Fuglesangen udenfor ligeså!
Så jeg er så småt begyndt at spejde efter lidt forår. Ikke, at det har hjulpet.
Men måske et større øje kunne hjælpe?
Dagens opskrift er ihvertfald på et øje, der skulle passe omkring en pilates-bold (hvordan størrelsen på sådan en end er...)
Hvis vi nu alle kigger langt efter foråret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails