lørdag den 9. januar 2010

Ingen garnkøb, men

Okay, måske er det her virkelig gamle nyheder for dig, men altså... Jeg har lige opdaget denne side. Fine opskrifter i et online "blad", hvor man køber opskrifterne enkeltvis. Dvs. jeg havde sådan set været inde på siden, men denne gang fattede jeg fidusen og var ret hurtigt den lykkelige ejer af f.eks. mønsteret på de flotte vanter og den ret indviklede trøje.
Smart koncept!
Her strikkes iøvrigt fortsat. En pink "paryk" og den meget grønne lille babyhue.
Min med-ph.d. studerende forsvarede sin ph.d. i går. Det gik rigtig godt, og nu kan jeg jo så "glæde" mig, til det bliver min tur, og iøvrigt stadig håbe voldsomt på, at det kunne blive inden 1. marts. Håbet er lysegrønt!

4 kommentarer:

  1. Spændende side, den må jeg kigge mere på når jeg får tid.
    Det lyder også spændende med din ph.d og så måske inden marts - jeg krydser fingre!
    Hvor er du altså produktiv - nye ting på siden næsten hver dag, min tid går ofte med at surfe, så strikkepindene gløder ikke helt så meget som dine.
    Sidst med ikke mindst tillykke med din første år!

    SvarSlet
  2. Mange tak, Kirsten. Ja, produktiv... Det er jo mest småting lige nu, mens den arme sweater til mig ligger videre i sin pose! Små strikketøjer er så nemme at have med i toget (og til ph.d. forsvar)
    Jeg er glad for alle krydsede fingre!

    SvarSlet
  3. Wauw nogle fine vanter. Og trøjen er da også sindsyg flot.
    Jeg kendte heller ikke siden:-)

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig god side, ikke?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails