tirsdag den 12. januar 2010

Imponerende grimt!

Altså - smuk er den helt sikkert ikke, og min frisørs begejstring vil nok kunne ligge på et ret lille sted, men måske vil hans døtre være bare en anelse fornøjede?
Nu har jeg jo til dels lavet den for at lukke munden på ham, når han (ofte) mener, at man skal strikke til sin frisør. Til det formål må den siges at være ganske glimrende!
Jeg har brugt 70 g Drops extra fine Merino - garnet er vist lige det tyndeste til pind 5, og jeg tror egentlig størrelsen ville være lidt bedre med tykkere garn.
Den varmer dejligt - det må jeg sige! Garnet er utroligt lækkert blødt, så til en kold fest kunne den være aldeles passende....

3 kommentarer:

  1. Jeg gad godt være en flue på væggen, når han får den fine gave!
    Køn kan man jo lige sige med SJOV det er den.

    SvarSlet
  2. Ja! Jeg satser på, at han ikke har lyst til at få flere strikkede ting...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails